Egyedi részvények

A Starbucks Ázsiában erősödik

By augusztus 24, 2020 No Comments

A Starbucks vállalat megerősítette kapcsolatait az Alibaba-val ezen a héten. Éves szinten a vállalat részvényeinek ára 10,3%-kal estek vissza, szemben az iparág 1,6% -os csökkenésével. A menedzsment arra összpontosított, hogy növelje a globális piaci részesedést azáltal, hogy óvatosan megnyitná a meglévő üzleteket az új és a meglévő piacokon, főleg Ázsiában és Európában. A 2019-es költségvetési évben a Starbucks 1900 új üzletet nyitott meg a világban. Annak ellenére, hogy a folyamatban lévő koronavírus-járvány lassítja a Starbucks növekedését és üzletnyitási programját 2020 év végéig további 500 üzlet megnyitását tervezi Kínában. A világjárvány ellenére a társaság 130 új üzletet nyitott már meg a 2020 harmadik negyedévében Ázsiában. A kínai üzleti tevékenységek ösztönzése érdekében a vállalat történelmi partnerséget hirdetett meg az Alibaba-val együttmüködve. A Starbucks az Alibaba Ele.me platformján keresztül kezdte meg a kávézóból rendelt online kézbesítést Pekingben és Sanghajban. Kínában a mobiltelefonos megrendelések a harmadik negyedévben 6 százalékponttal nőttek. A társaság azt is bejelentette, hogy a koronavírus hatása Japánban a negyedik negyedévben enyhülhet, ezért újabb boltok megnyitását tervezik. Az Oppenheimer elemzője, Brian Bittner csökkentette a Starbucks rövidtávú célárát 75 dollárra, de hosszútávon vásárlásra javasolja a részvényeket.

A Starbucks részvényei ezen a héten 1,66%-ot korrigáltak. A Starbucks vállalat a jövőbeli sikerek miatt új technológiákat szeretne kiépíteni és jobban ellenőrizné a költségeit, valamint agresszív termékinnovációt és a márkaépítést szeretné előtérbe helyezni.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

Szólj hozzá

Küldjön üzenetet!