1

Alapértékeink

Fontosnak tartjuk, hogy filozófiánkkal és világlátásunkkal megbízóink is tudjanak azonosulni. Aminek a lényege, hogy nálunk az ügyfél kiszolgálása van a középpontban, de erről majd az utógondozási pont alatt részletesen mesélek. Valljuk, hogy sikeres és rövid-és hosszútávú együttműködést akkor fogunk tudni kialakítani, ha a marketingen túl valós szakmai kompetenciákkal tudjuk támogatni megbízóink tőkepiaci elképzeléseit. Persze azért szükségünk lesz minimális szimpátiára is, hogy az első lépéseket közösen meg tudjuk tenni.
2

Igényfelmérés XXI. Századi módszerekkel

Az innováció és a piaci igények találkozásakor mindig olyan dolgok történnek, melyek a megbízók érdekeit szolgálják. Igényfelmérést sokféleképpen lehet végezni. Tapasztalatunk alapján az alaposság, a részletesség és a kockázatvállalás, valamint annak elemzése a legfontosabb. Saját fejlesztésű, a magyar és a nemzetközi felügyeletek előírásainak megfelelően, MIFID II-es irányelveket szem előtt tartó egyedi rendszeren keresztül készítjük. Az AOC System ügyfélnek és megbízónak egyaránt olyan segítséget nyújt, ami a magyar közvetítők tevékenysége fölé emeli tanácsadóinkat
3

Igények feldolgozása

A legfontosabb feladat talán itt hárul tőkepiaci közvetítő kollégáinkra. A kiindulási pont, hogy 25 kérdést dolgozunk fel, melyek a múlt és a jelen tapasztalataira épülnek. Ezt követően kollégáink a megbízókkal közösen a jelent, a múltat és a jövőt is feltérképezik. Többször fordult elő, hogy a kérdéseinkre adott válaszok nem egyértelműek, több új kérdést vetnek fel. Ezek időt és energiát nem kímélő tisztázása, akár többszöri átbeszélése jelenti a valós versenyelőnyt.
4

Ajánlat felvétele

Megbízóink minden részletre kiterjedően meghatározzák számunkra, hogy milyen paraméterű befektetési lehetőséget igényelnek, szeretnek. Ezek alapján az általunk képviselt Partner Bank AG (1992-ben alapított osztrák privát bank) előnyeit tudjuk biztosítani. A Bank egyedi Fókuszkönyve segítségével megbízóink kizárólag a legjobb teljesítménnyel rendelkező befektetésekből tudnak választani. Illetve itt jön az első csavar, mert a magyar piaccal szemben nálunk találkozhatnak a Megbízóink valós idejű vagyonkezeléssel, már lakossági szinttől is. További részletekért kattintson a Fókuszkönyvre.
5

Utógondozás

A mai világban nem az a legnagyobb dolog, ha megszerzünk valamit, hanem ha meg is tudjuk tartani. Az utógondozás az együttműködésünk teljes idejére szól megbízóinkkal. Ma a magyar piac legnagyobb problémája a “szabadon” hagyott ügyfelek tömege, akivel “senki” nem foglalkozik vagyis senki nem érzi a motivációt, hogy meglátogasson olyan embereket, akikhez anyagi érdeke nem fűződik. Legyünk őszinték, ez van. Számomra mindig az volt a fő törekvés, ha ismerjük a problémát és lehet rá megoldást találni, akkor teremtsünk értéket. Törekvésünk, hogy folyamatos edukációval megtöltve olyan kapcsolatot biztosítsunk, tartsunk fent, ami egyedi, és minden megbízónknak biztosítja a privát banki minőséget. A megbízóink által összeállított portfólióban szereplő termékekről folyamatos tájékoztatást adunk, aktualizáljuk az adatokat. A dokumentációkat átvesszük és továbbítjuk. Amivel még tovább színesítjük utógondozási szolgáltatásunkat, a saját gyártású hírlevelek és profi szakmai csapatunk technikai elemzései.
6

Siker

Szívesen látjuk megbízóinkat méltán népszerű saját szervezésű rendezvényeinken, klub-estjeinken.