A L’Oréal elindította a „Run Le Hair Show” című hét epizódos online videósorozatot a fodrászat kulturális hatásáról.

A Publicis Luxe ügynökséggel együttműködésben készült műsor premierje május 16-án volt, és interjúkat, tanácsokat, tippeket fogalmaz a nézőknek. A Show a világ minden táján tevékenykedő fodrászokat igyekszik elérni. Reklám helyett, a kizárólag digitális sorozat tartalommarketing segítségével szeretne mélyebb kapcsolatokat kialakítani fogyasztóival.

A L’oreal részvényárfolyama ezen a héten 4,00%-ot emelkedett. A L’Oréal Paris egy omni-channel koncepció üzletet szeretne indítani a sanghaji AKQA-val együttműködve. A héten több divatszakértő elmondta, hogy a kínai kozmetikai gyártók minőségi, piaci finanszírozási és évezredes bizalommal akarják eladni a L’Oreal-t, a Shiseido-t. A kínai kozmetikai gyártók, amelyeket a L’Oreal, a Shiseido, az Estee Lauder és az LVMH külföldi luxusmárkák értékesítettek, megerősítik kutatási és marketing erőfeszítéseiket, hogy piaci részesedést – és bizalmat építsenek fogyasztók körében. A tét a smink- és bőrápolási termékek jövedelmező otthoni piaca, évi 42–52 milliárd dollár értékben, amely hatalmas piacot jelent a vállalatoknak.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá