Az Unilever szájápolási márkái, köztük a Signal és a Closeup is bejelentette, hogy teljes globális fogkrém-portfóliójukat 2025-re újrahasznosítható termékekké alakítják át.

Négy év fejlesztés után az újrahasznosítható tubusok az idei év végén már kaphatók lesznek az Unilever két legnagyobb szájápolási piacán: Franciaországban és Indiában. Hagyományosan a fogkrém csövek többsége műanyag és alumínium kombinációjából készül, ami rugalmasságot biztosít a csomagolásnak, ugyanakkor megnehezíti az újra hasznosítást is. Alumínium helyett az új csövek többnyire nagy sűrűségű polietilénből (HDPE) készülnek.

Az Unilever részvényárfolyama 0,52%-ot korrigált a héten. A részvényárfolyam növekedésének öt éve alatt az Unilever elérte az egy részvényre jutó eredmény (EPS) évi 4,3% -os növekedését. Az Unilever várakozása középtávon is megbíztató, hiszen a 2020-as márciusi mélyponthoz képest a részvényének árfolyama 47 dollárról 59 dollárra emelkedett. Illetve több amerikai elemzőház nemcsak komoly fejlődést lát a vállalatnál, hanem a magas osztalékfizetése miatt is kiszámítható vállalatnak tekintik a céget.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá