A L’Oréal kozmetikai óriáscégnél az e-kereskedelem a járvány során 65%-kal nőtt, és a bevételek 25%-át teszi ki.

Ezenkívül az e-kereskedelem várhatóan 2023-ra eladások csaknem 50%-át fogja birtokolni. A L’oréal elősegítette az online értékesítés növekedését azzal, hogy többet költött olyan platformokra, mint az Amazon. Ezenkívül többet költött virtuális technológiára, szociális kereskedelemre.

A vállalat részvényárfolyama ezen a héten 0,79%-ot emelkedett. A francia tulajdonosok a harmadik legnagyobb dollárgyarapodást érték el az idei évben Jeff Besos és Elon Musk mögött. A L’oréal állománya idén 25%-kal nőtt, miközben ez 14 milliárd dollárral járult hozzá Bettencourt Meyers vagyonához, amelyet néhai édesanyjától, Liliane Bettencourtól, a cég alapítójának lányától örökölt.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá