Telemedia részvénykosár

Az Alibaba a Singles Dayre készül

By november 3, 2020 No Comments
Az Alibaba Group bejelentette, hogy mintegy 3,6 milliárd USD-t fektet be a Sun Art Retail Group Limited vállalatba, mely jelenleg Kína vezető hipermarket- és szupermarket-üzemeltetője.

A cégben ezzel az összesített közvetlen és közvetett részesedését körülbelül 72%-ra emeli. Ez a tranzakció bizonyítja az Alibaba folyamatos elkötelezettségét a Sun Art iránt, és új kiskereskedelmi stratégiáját az online és offline erőforrások további integrálásával a kínai kiskereskedelmi szektorban. A tranzakciót követően a cég konszolidálja a Sun Art pénzügyi kimutatásait.

A vállalat részvényei ezen a héten 1,69%-ot korrigáltak. Az Alibaba Groupnál már javába folynak az előkészületek a november 11-én Singles Day megrendezésére, ahol dollármilliárdokat költenek a vásárlók az Alibaba platformján. A vásárlás 24 órán keresztül óriási akciókat és lehetőségeket kínál. Idén a vállalat megpróbálja növelni a résztvevő külföldi márkák számát. A Tmall először több mint 2600 új tengerentúli márkát hoz Kínába. A „Singles Day” Kínában egy 24 órás vásárlási maraton, amely az év legnagyobb eladásával büszkélkedhet a világon.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá

Küldjön üzenetet!