Telemedia részvénykosár

Az Alibaba új marketingstratégiája

By június 29, 2020 október 1st, 2020 No Comments
Az Alibaba bejelentette, hogy változtatásokat fog bevezetni az online marketing terén, főként a közösségi médiában.

A vállalat a napokban kifejtette, hogy elindít egy saját programot az influenszerek számára, akik az online webáruházaikon elérhető termékeket fogják reklámozni, így várhatóan az AliExpress révén jelentősen meg tudja növelni a cég az értékesítéseit a világ minden táján. A platform az Alibaba azon nemzetközi piacainak egyike, amelyek összesen 180 millió aktív fogyasztót jegyeznek. „A kínai gyártók mindig keresik az értékesítés módját és az influenszerek bevonása a legjobb megoldás forgalom irányításához”-számolt be Miranda Tan, a Robin8 marketing platform vezérigazgatója. Az Alibaba-t a hír bejelentése után több közösségi médiában tevékenykedő influenszer kereste meg, hogy aktívan szeretnének együttműködni a vállalattal. Az Alibaba különös tekintettel a TikTok felhasználókkal szeretne nagyobb együttműködést kialakítani.

Az Alibaba Group Holding részvényei ezen a héten a negyedéves jelentések előtt. Az Alibaba jó lehetőség, mert a vírus időszakában is kiemelkedő volt a cég teljesítménye. Az áprilisi kereskedelmi adatok jelentősen kedvezőbben alakultak és a fogyasztási adatok, valamint a vásárlói bizalom egy-két hónapon belül visszakapaszkodhat a vírus kitörése előtti szintre.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá

Küldjön üzenetet!