Telemedia részvénykosár

Az Alibaba csak a digitális marketingben látja a jövőt

By október 5, 2020 október 7th, 2020 No Comments
Az Alibaba éves Befektetői nap eseményét lezárva, Daniel Zhang a vállalat vezérigazgatója elmondta, hogy belső megbeszélések folytak arról, hogy az üzleti stratégiához és prioritásokhoz szükség van-e átalakításra a normalitás helyreállításához és a gazdaság újrakezdéséhez a világjárvány után.

Az Alibaba jelenleg Kína legnagyobb online webshopjával rendelkezik, mely forgalma jelentősen megnőtt a COVID-19 alatt. Végül egyértelmű volt az a döntés, hogy megduplázzák azt, amivel az Alibaba 21 év alatt a legjobban teljesített, tehát az online marketing területén fognak további fejlesztéseket tenni. Zhang elmondta, hogy a fejlesztések központjában a vásárló élmény áll, illetve a termékkiszállítások felgyorsítása.

A vállalat részvénye ezen a héten 6,3%-ot emelkedett. Az Alibaba vállalat már alaposan megismertette termékeit a világban, hiszen az e-kereskedelemben és egyéb IT-szolgáltatások területén is világelső lett. Az Alibaba vállalat folyamatosan fejlesztette weblapjait, a raktárait átalakította, bővítette szolgáltatásait és több száz leányvállalatot alapított és riválist vásárolt fel. Azért is jó lehetőség a cég részvénye, mert a cég az elkövetkező három évben 200 milliárd jüant (28 milliárd dollárt) szeretne befektetni a felhőalapú infrastruktúrájába, mert hatalmas igény mutatkozik az üzleti szoftverek iránt Kínában a koronavírus-járvány hatására.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá

Küldjön üzenetet!