Az Egyesült Államokban 12 millió gyermeknek van szüksége látásgondozásra és hatmillióan nem kapják meg azt.

Ennek egyik oka, hogy nem engedhetik meg maguknak a látásjavító szolgáltatásokat. A Percept Corporation az Essilor Vision Foundation támogatásával segít a rászoruló gyermekeknek és családoknak leküzdeni ezt az akadályt. 2007 óta az Essilor Látás Alapítvány több mint 1,5 millió szemüveget juttatott el a rászorulóknak.

Az EssilorLuxottica részvényárfolyama a héten 0,09%-ot erősödött. Közösen projektet hozott létre a Facebook és a Ray-Ban gyártója, az Essilor. A Facebook okosszemüveg, amelyet a Ray-Ban gyártójával, az Essilor Luxotticaval együttműködve hoztak létre, lehetővé teszi viselője számára, hogy zenét hallgasson, telefonáljon, vagy fényképeket és rövid videókat készítsen, és azokat a Facebook szolgáltatásai között megossza a hozzá tartozó alkalmazás segítségével.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá