A L’Oréal a kínai piacot a világ egyik legizgalmasabb fogyasztói területének tartja.

A L’Oréal tagja a Sanghaj polgármestere által szervezet nemzetközi üzleti vezetők tanácsadó testületének, amely a héten tartotta ülését. A L’Oreal kínai vezetője megemlítette, hogy az idén Sanghajban megnyitották új szépségipari technológiai központjukat is. Ezenkívül most jelent meg az a hír, hogy egy 15 dolláros anti-ageing L’Oreal szérum „200 dolláros termékeket is felülmúl”, mindezt az Amazon vásárlói közölték egy reprezentatív felmérésben. A hialuronsav általánosan kedvelt az érett bőr problémáinak a megoldásában. A L’Oreal Paris Revitalift Hyaluronsav szérum most 15 dollárra van leárazva az Amazonon. A formula több, mint 19.000 ötcsillagos értékelést kapott a vásárlóktól, ráadásul percenként egy darab fogy belőle.

A L’Oreal részvényárfolyama ezen a héten 3,77%-ot emelkedett. Erős visszatérést szeretne a vállalat az utazási kiskereskedelemben is, ezért a L’Oréal bemutatta a Valentino Beauty termékeit Dubaiban és Szöulban. A L’Oréal couture márkája, a Valentino piacra dobta első sminkkollekcióját a dubaji és szöuli repülőtereken, ami egy vezető szerint megalapozza a konglomerátum erős visszatérését a szépségápolási utazási kiskereskedelembe.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá