A L’Oreal szépségmárka elindítja #YouDeserveBetter kampányát az Egyesült Nők Szingapúrral (UWS) együttműködve, hogy támogassa a családon belüli erőszak túlélőit azzal, hogy segít nekik helyreállítani bizalmukat.

A kampány célja, hogy felhívja a lakosság figyelmét a családon belüli erőszak elterjedtségére. A vállalat zöld kampánya után jelenleg ez a legambiciózusabb megmozdulás.

A vállalat részvényárfolyama ezen a héten 0,17%-ot korrigált. A L’Oréal India előnyben részesítette az elektronikus hirdetéseket bizonyos márkák esetében, például a Maybelline és a L’Oréal Paris termékeknél. A cég jelentős mértékben fektet be a jövőben is a fogyasztói márkákat népszerűsítő közösségi hirdetésekbe. Ráadásul a héten jelentették be, hogy a cég tulajdonában lévő illatmárka, a Diesel továbbra is a Vodafone Giants spanyol e-sportszervezet választott parfümje lesz.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá