A Henkel AG & Co. eddig „meglehetősen jól” kezelte a járvány következményeit, amit a harmadik negyedév erős szerves növekedése mutat.

A vállalat nagyobb hangsúlyt fektet olyan sikeres márkákra, mint a Persil mosószer, a Schwarzkopf hajápolási termékek és a Loctite pillanatragasztók. A Henkel így arra a döntésre jutott, hogy megválik egyes kevésbé jól teljesítő márkáinak forgalmazásától. A tervek alapján a 100 millió euró árbevétel értékű márkák maradnak meg csak a vállalat portfóliójában, amelyek értéke ez év végéig mintegy 500 millió euróra emelkedhet az elemzők szerint.  A német cég részvényei a héten 0,30%-ot emelkedtek. Új csomagolási koncepciójával a Henkel világszerte bevezetett egy szabványos műanyagpalackot WC-tisztítóihoz. A Henkel célja, hogy 2025-ig 50%-kal csökkentse a fogyasztói termék csomagolásában a fosszilis forrásokból származó műanyag mennyiségét.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá