Telemedia részvénykosár

Az Alibaba lendületben van

By május 4, 2020 október 1st, 2020 No Comments
Az Alibaba Csoport kedden újra megindította tevékenységét a Shuangpin Online Shopping fesztiválon.

A kéthetes rendezvény, amelyet a Kereskedelmi Minisztérium és a Kínai Fogyasztói Szövetség szervezett, a Kína posztkoronavírus utáni gazdasági fellendülésének ösztönzésére irányul. Az Alibaba tíz fő üzletága, köztük a Taobao, a Tmall, a Juhuasuan és a Freshippo 100.000 márkát akarnak összehozni, kezdve a nemzetközi luxusmárkáktól (például a Gucci és a Yeezy) a hazai márkákig. A különféle promóciós kampányok mellett az Alibaba 1,41 milliárd dollár támogatást is kínál a fogyasztás ösztönzésére. Továbbá az Alibaba Csoport alapítója, Jack Ma a héten egy online zárt oktatást keretében vázolta fel a koronavírus-megelőzési módszereit.

A vállalat részvényei ezen a héten 3,78%-ot korrigáltak. Viszont az Alibaba vállalat hosszútávon sikeres, mert nemcsak vezető az online értékesítésben, hanem a mesterséges intelligencia fejlesztés vezető szereplője. Illetve nem félt a szakértelmét használni az elmúlt időszakban egészségügyi és szolidaritási területeken is.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá

Küldjön üzenetet!