A Coca-Cola az elmúlt időszakban több reklámfilmet is gyártott a környezetvédelmi akcióprogramjáról, viszont a Hell energiaital gyártó szerint ezt a cég csak marketing fogásnak használja.

Csereklye Barnabás, a Hell Energy ügyvezető igazgatója szerint a Coca-Cola környezetvédelemről beszél, míg ösztönzi a fogyasztókat, hogy nyereményekért tucat számra vásárolják a palackos termékeit. 2018-as adat szerint a Coca-Cola percenként 200 ezer PET palackot gyárt, ami évente 3 hárommillió tonna műanyagot jelent. A jövőben, a cég több terméke is átvált az új, környezetkímélő csomagolószerre.  A Coca-Cola részvényárfolyama ezen a héten 1,14%-ot korrigált. A Coca Cola Zero terméke még a koronavírus-járvány idején is növelte az értékesítést a vállalat számára.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá