A Coca-Cola egy új kiállítást indított a Coca-Cola World-ben, illatfelfedezés néven.
Ez a látványosság a cég első állandó kiállítása 2011 óta. A kiállítás magába foglalja az ügyfelek végig vezetését az „aromák körútján”-az édestől a gyümölcsösig és a fűszeresig. A kiállítás az egyes illatok eredetének és az emberek szaglásának tudományát is prezentálja, valamint azt, hogy hogyan működik együtt az agy az ételek azonosításában és az emlékek felidézésében.
A vállalat részvényei ezen a héten 1,39%-ot korrigáltak. A Coca-Cola Company az egyik legismertebb globális márka az italiparban. Több mint 200 országban piaci jelenlétével, több mint 500 márkát működtet. A Coca-Cola aktívan igazította üzleti tevékenységét a kereslethez a koronavírus időszakában. A Zacks elemzői szerint a jövőben a cég puszta piaci mérete és márkahűsége számos más tényezővel párosulva segítheti a részvényeket „vétel” minősítés megszerzésében és megtartásában. A vállalat jó befektetési lehetőség azoknak a befektetőknek, akik osztalék formájában stabil bevételt szeretnének.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →