A Visa is csatlakozik a nem hagyományos befektetésekbe merülő vállalatok egyre bővülő listájához.

Az első befektetéshez a Visa egy 150.000 dolláros CryptoPunk NFT-t választott, egy digitális avatárt, amely Sheffield szerint „a kriptoközösség kulturális ikonja”. A Visa sikertörténetének egyik legnagyobb oka a vállalat ciklikus kötődése. Ez azt jelenti, hogy a fogyasztók és a vállalkozások többet költenek, amikor az amerikai és a világgazdaság teljes gőzzel működik.

A cég részvényárfolyama ezen a héten 1,41%-ot erősödött. A Visa, a digitális fizetések globális vezetője az offline digitális fizetések koncepciójának megvalósítását segíti Indiában. A hazai fizetési ökoszisztémában elsőként a vállalat vezeti a kezdeményezést a Yes Bankkal és az Axis Bankkal partnerségben.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá