Az online kereskedelem jelentős növekedése miatt az idei évben sok cég döntött úgy, hogy tovább terjeszkedik az online marketing világában.
A L’Oréal kozmetikai óriáscégnél az e-kereskedelem a járvány során 65%-kal nőtt és a bevételek 25%-át tette ki. Ezenkívül az e-kereskedelem várhatóan 2023-ra eladások csaknem 50%-át fogja birtokolni a cégnél. A vállalt ennek megfelelően többet költött virtuális technológiára, szociális kereskedelemre. A L’Oréal saját termékeire alkotott filtereket a különböző social média platformokon (messenger, instagram, snapchat), melyek segítségével virtuálisan is ki lehet próbálni a cég termékeit. A Nike is úgy döntött, hogy befektet a legsikeresebb üzleteinek digitalizálásába. Az egyik ilyen üzlet a Nike Rise üzlet, mely Kínában, Guangzhou városában található. A cég még 2012-ben nyitotta meg ezt az üzletet és ez a márka egyik legjobban teljesítő üzlete az országban jelenleg. A környezetvédelem, azaz a zöldebb megoldások terén is jelentős előre lepéseket tapasztalhatunk a piacon. A Colgate-Palmolive Company bejelentette a 2025-ig tartó Fenntarthatósági és Társadalmi Hatás stratégiáját, meghatározva kulcsfontosságú intézkedéseit és célokat kitűzve 2025-re és azon túlra.
A Nike bemutatta legújabb cipő szériáját, mely az első darab az új Move to Zero projektjében. A vállalat még az idei évben jelentette be, hogy belekezd olyan eszközök forgalmazásába, melyek színtisztán környezetkímélő anyagok felhasználásával készülnek. A Nike vállalat fellendülése jelenleg nagy lendülettel zajlik. Ezenkívül a Nike hatalmas növekedést tapasztalt az online értékesítés terén, ugyanis az utolsó negyedévben 75%-kal növekedett. A Novo Nordisk 2020. szeptember 21-én ambiciózus célt jelentett be, miszerint 2030-ig minden közvetlen beszállítója 100%-ban megújuló energián alapuljon. Ez azt jelenti, hogy a termékek előállítása és szállítása is 0 emisszióval fog párosulni.
A Visa kibővíti a fenntarthatóság iránti elkötelezettségét, ennek keretében 500 millió dollár értékű zöld kötvényt bocsájt ki. Ez az első zöld kötvény, amit egy digitális fizetési hálózat ad ki. Ez elősegíti a vállalat elkötelezettségét a környezeti fenntarthatóság és a fenntartható fizetési ökoszisztéma mellett. A Coca-Cola környezetvédelmi elkötelezettségének részeként bejelentette, hogy az összes dobozos csomagolást szeretné kicserélni az uniós piacokon, egy kartonos alternatív megoldással, azaz a KeelClip bevezetésével. A Kopernikus részvénykosár részvényei közül számos cég nyereségesen jött ki a válságból A Church&Dwight a koronaválság idején is élénk forgalmat bonyolító, sziklaszilárd termékei, például a tisztítószerek, mosószerek, fogkrém, fertőtlenítőszerek, sütőpor és állateledelek révén minden portfólió stabilizátora. A koronavírus járvány idején a konszern bebizonyította, hogy üzleti modellje a válság idején is nagyon erős volt.
A Kopernikus vagyonkezelt részvénykosár ebben az évben 1,01%-ot korrigált, míg 4 év alatt 25,23%-ot emelkedett. A Kopernikus részvénykosárban megtalálhatóak a kiemelkedő pénzügyi vállalatok, a szennyvíz, a közművek, a gazdálkodás, szolgáltatói, vendéglátás, számitástechnikai és ipari szolgáltók, illetve a kozmetika is.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →