A kínai technológiai óriás, a Baidu december 28-án, tette meg első lépéseit a metaversum iparágában egy virtuális valóság alkalmazás elindításával.

A pekingi székhelyű vállalat olyan márkákhoz csatlakozik, mint a Nike és a Ferrari, valamint a divat- és sminkmárkák, amelyek a virtuális termékekkel való kísérletezésre sietnek, miközben a jóslatok szerint a metaversum a valós világ digitális reprodukciója egy napon megelőzheti és felválthatja a mai webet. A kínai Google-nek becézett cég konferenciát tartott új alkalmazásuk, a XiRang (ami annyit tesz: „a remény földje”) virtuális világában. Az oldal okostelefonról, számítógépről vagy virtuális valóság szemüveggel is elérhető.

A Baidu részvényárfolyama ezen a héten 3,56%-ot emelkedett. Robin Li, a Baidu vezérigazgatója szerint a Baidu leányvállalata a Jidu Auto 2023-ban kezdi meg az első önvezető autó-„robot” elektromos járművek sorozatgyártását.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá