Az Essilor új marketingkampánya

Az Essilor marketingkampányt indított, hogy felhívja a figyelmet Eyezen lencséinek előnyeire, és arra ösztönzi a betegeket, hogy vásárolják meg azokat helyi, független optikai rendelőjükben. Alan Pitcher, az Essilor kereskedelmi igazgatója szerint a 40 év alattiak számára felbecsülhetetlen értékű a mindennapi tevékenységeket támogató lencsék használata, a marketingeszközök pedig közvetítik ezt az üzenetet. Az Essilor ráadásul rengeteg akcióval is készül a betegek segítse érdekében. 

Az EssilorLuxottica részvényárfolyama ezen a héten 6,77%-ot emelkedett. A Grandview Research szerint a globális szemüvegipar mérete 157,8 milliárd dollár volt 2021 végén. Az iparág a 2022 és 2030 közötti időszakban 8,4%-os összetett éves növekedési ütemet tapasztalhat. A szemüvegiparban a luxus szemüvegek szegmensét az EssilorLuxottica jelenléte monopolizálja. A franciaországi Charenton-le-Pont-i székhelyű, vertikálisan integrált szemüvegóriás 2018 októberében jött létre a francia Essilor és az olaszországi székhelyű Luxottica egyesülésével. Az Essilor 24 milliárd dollárért vásárolta meg a Luxotticát, és a szemüvegek, keretek, lencsék és kiskereskedelmi szegmensekben erős jelenléttel rendelkező vállalkozássá vált. A Luxottica 1961-es alapítása óta gazdag felvásárlási múltra tekint vissza. A vállalat olyan luxus szemüvegmárkák tulajdonosa, mint a Ray-Ban, a Prada és az Oakley.

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

Szólj hozzá