Kopernikus részvénykosár

A Walt Disney már nem hirdet a Facebook-on

By július 27, 2020 No Comments
A Walt Disney a hírek szerint a legújabb társaság, amely megszűnteti a kapcsolatát a Facebook-kal, azaz marketing szempontjából teljes mértékben eltávolodik a közösségi oldal felületétől.

Sok márka kérdőjelezte meg az elmúlt időszakban a közösségi média jelenlegi álláspontját, főként a politikában. A Disney 210 millió dollárt költött a Facebook hirdetéseire csak az első negyedévben, reklámozva az új Disney + streaming platformját. Az elmúlt hónapban több, mint 1000 vállalat csatlakozott a #StopHateForProfit kampányhoz, ideiglenesen leállítva a reklámozást az oldalon. A Disney mellett olyan márkák is feltűntek a kampányon, mint például a Coca-Cola.

A Walt Disney ezen a héten 0,85%-ot korrigált, viszont az utóbbi három hónapban több, mint 16%-ot erősödött. A Walt Disney hosszutávon is jó lehetőség mert folyamatosan bővíti előfizetői számát. A Wells Fargo elemzői szerint a Disney+ előfizetői számát 22 millióra becsüli, míg más elemzők ugyanezt 20 millió körülire.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá

Küldjön üzenetet!