A hét elején több alkalmazásboltból, köztük a Huawei és a Xiaomi okostelefonokról is levették a Nike-t és az Adidas-t, miután a sportruházat-márkák vitát váltottak ki Kínában az országban előállított pamut megkülönböztetése miatt.

A Xiaomi szóvivője személyesen erősítette meg a hírt a Global Times-nak, viszont a teljes indokot nem közölte a nyilvánossággal. A Nike ezzel hirdetéseit is elveszítette mindkét készüléken, illetve más kínai gyártmányú okostelefonon is.

A Nike részvényárfolyama ezen a héten 0,5%-ot erősödött. A Nike 38 milliárd dollár értékben forgalmazta termékeit, ez az összeg alig több mint 10%-a annak a több mint 300 milliárd dollárnak, amelyet évente sportruházatra költenek a világon-nyilatkozta ezt a héten a Morgan Stanley. Amióta a világméretű járvány 2020 márciusában sújtotta az Egyesült Államokat, a Nike 70 millió új taggal bővítette az online tagjainak és vásárlóinak számát

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá