Miközben a COVID-19 hatásait navigáló kereskedők továbbfejlesztett technológiát keresnek a személyes elkötelezettség érdekében, a Mastercard bejelentette a súrlódásmentes megoldások új csomagját a kiskereskedők számára, hogy újra gondolják a fizikai vásárlási élményt.
Alkalmazható és adaptálható minden kiskereskedelmi környezetben, kimagasló szolgáltatást nyújtanak a kiskereskedők és a végfelhasználók számára. A Mastercard árfolyama egész nyáron emelkedő trendben volt. A 200 euró alatti szintről 300 euró felé került.
A vállalat részvényei ezen a héten 8,5%-ot estek. A Mastercard egy hete jelentette be, hogy Magyarországon is elérhetővé teszi Pay by Account nevű számlaalapú fizetési szolgáltatását. A cég ezen kívül a TransferWise-szal is kibővítené a partnerségét. A Mastercard jó úton halad a kínálat diverzifikálása érdekében, hogy egyre több nagyvállalatot is be tudjon vonzani az ügyfelei közé. A vállalat programja az elérhető termináltípusok palettáját is bővíteni szeretné, ezzel is segítve azokat a vállalkozásokat, akik a mostaniaknál kisebb, hordozható készülékeket keresnek. Végül a cég mint a szektor világviszonylatban egyik legnagyobb szolgáltatója (2017. végén a Mastercard kártyatulajdonos száma elérte a 2,43 milliárdot) a szektor más, vezető képviselőihez hasonlóan az új megatrendből is profitál, készpénzforgalommal szemben egyre több fizetés zajlik nem készpénzes tranzakcióként.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →