Kopernikus részvénykosár

A Colgate a pozitív kommunikációval hívja fel magára a figyelmet

By 2020.09.07. szeptember 30th, 2020 No Comments
A szájápolásban piacvezető Colgate-Palmolive Limited nemrégiben új kommunikációs kampányt indított Indiában, ennek keretében arra ösztönzi az embereket, hogy a bezárást (karantén) az újraértékelés pillanataként használják fel, és optimizmussal kezdjenek kihívást jelentő utazásokba.

Ez a film a Colgate filmsorozatának egyike, amely a jobb jövő megteremtése iránti optimizmust vívja ki, összhangban a „Smile karo aur shuru ho jao”-val vagyis a Kezdj mosollyal” üzenettel. A cég árfolyama márciusban 60 euróra csökkent, azóta viszont már megközelítette a 80-as szintet is.

A vállalat árfolyama ezen a héten 2,72%-ot korrigált. A Colgate-Palmolive már csak azért is jó befektetés, mert hosszútávon egyre többen vásárolnak a cég termékeiből online is. A Colgate-Palmolive vezetősége az utóbbi napokban bővítést jelentett be, 1,2 millió dolláros beruházásának nagy részét gépekre és berendezésekre fordítaná. Az is kiderült a héten, hogy várhatóan 24 új telephellyel bővítené az vállalat a jelenlegi létszámát.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá