A General Mills befektetést helyezett el az Everything Legendarybe, egy húsmentes start-up vállalkozásba, amely az Egyesült Államok piacán kívülre is terjeszkedni kíván.

Duane Cheers és Danita Claytor által tavaly alapított Everything Legendary 6 millió dolláros „A sorozatú finanszírozást” biztosított a CircleUp Growth Partners korai fázisú befektető vezetésével. Az amerikai élelmiszeripari nagyvállalat, a General Mills a 301 Inc. kockázati tőkealapján keresztül csatlakozott ehhez a befektetéshez, amely a növényi alapú élelmiszerek más területein is aktív volt. Az Everything Legendary növényi alapú hamburgerekkel és „darált hússal” indult, amelyeket a Safeway, az Acme, a Giant és a Target áruházakban, valamint egyes független boltokban, összesen 1500 helyen árusítottak az Egyesült Államokban.

A General Mills részvényárfolyama ezen a héten 0,13%-ot nőtt. A vállalat tartósan és nagyon kis ingadozással fizet osztalékot, amelynek mértéke évente 6,2%-kal emelkedett. Az egész évet tekintve a Zacks konszenzusos becslései szerint az elemzők részvényenként 3,78 dolláros eredményt és 18,78 milliárd dolláros bevételt várnak.

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

 

Szólj hozzá