A vezető szájápolási termékeket gyártó Colgate-Palmolive bejelentette az ayurvéda alapú olaj termékének elindítását, kiterjesztve portfólióját a naturals szegmensben.

A Colgate felmérései alapján India területén hatalmas a kereslet a gyors higiéniai eszközökre és termékekre. A Colgate Vedshakti terméke évszázados teszteléseken alapszik, a cég szájápolási szakértelmével kombinálva. Az Indiában kutatott és tervezett termék antioxidánsokban gazdag növényi alapanyagokból készült, ez lehetővé teszi a vállalat számára, hogy hatékonyan és környezettudatosan legyen képes biztosítani a készítményt a vásárlóknak.

A vállalat részvényárfolyama ezen a héten 0,55%-ot emelkedett. A vállalat három kulcsfontosságú területre és néhány célra összpontosít. 2025-ig a műanyaghulladék egyharmadának megszüntetését, új anyagok felhasználásának lehetőségét szeretné bevezetni, ezen kívül csomagolását 100%-ban újra feldolgozhatóvá szeretné tenni. A cég részvénye hosszútávon vételre ajánlott a Commerzbank elemzői szerint.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá