A vállalat partnerséget kötött az IRI-vel, amely nemrég egyesült a The NPD Group elemző szolgáltatóval. A megoldás lehetővé teszi a Church&Dwight számára, hogy megértse a fogyasztói trendeket, és optimalizálja marketing stratégiáját a jövőben. A fogyasztási cikkeket gyártó cégek versenyben állnak, hogy megismerjék vásárlóikat. A márkák többé nem kívánnak kizárólag a kiskereskedelmi partnerüzleteikre hagyatkozni, inkább a digitális fejlesztéseket preferálják.

A Church&Dwight részvényárfolyama ezen a héten 2,51%-ot emelkedett. A legfontosabb dolog, amit nem szabad elfelejteni, hogy a Church&Dwight bebizonyította, hogy képes folyamatosan tisztes megtérülési rátával újra befektetni. A részvények pedig követték ezt a példát, és az elmúlt öt évben jelentős, 82%-os hozamot biztosítottak a részvényeseknek.

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

 

Szólj hozzá