Rendhagyó interjú sorozat készül a Partner Bank ügyfeleivel, amelyben szeretnénk megmutatni, hogy látnak bennünket azok, akik már bizalmat szavaztak a Partner Banknak. Pénzügyi tanácsadóinknak és a bank egyedülálló előtakarékossági szolgáltatásainak köszönhetően megtakarításuk biztonságban van és folyamatosan gyarapodik. Sorozatunk következő részében Prokaj Károly tanácsadónk újabb ügyfelét kérdeztük.

Hol hallott először a Partner Bankról?

A tanácsadótól hallottam róla körülbelül 1,5-2 éve.

Hogy került kapcsolatba a Partner Bankkal?

Az akkori pénzügyi tanácsadóm segítségével. Ő ajánlotta a váltást.

A magyar szolgáltatókkal szemben miért választotta éppen a Partner Bankot?

Azért mert a pénzügyi tanácsadóm ezt ajánlotta, ő megbízott a Partner Bankban, én pedi benne bíztam. Így a bizalom is tovább adódott a bank felé.

Mi a Bank legszimpatikusabb szolgáltatása?

Jó kérdés. Igazából nekem a biztonság a lényeg. Az a fontos, hogy a pénzemet biztonságban kezeljék. Ez itt abszolút megvan.

Miben adott Önnek vagy az Ön cégének többet a Partner Bank, a többi bankhoz képest?

A Partner Bank mindig küld információkat, ha bármi változás van amiről tudnom kell. Gyakorlatilag folyamatos a kapcsolattartás.

Mit gondol az utógondozás hasznosságáról?

Ezzel kapcsolatban nekem nagyon jó tapasztalataim vannak. A mostani tanácsadóm Prokaj Károly teljes mértékben elnyerte a bizalmamat. Ő mindig informál, hogy ha valami változás van, vagy hogyha kérdésem van, azonnal elérhető számomra. Ezt nagyon fontosnak tartom. Nyilván napi szinten rengeteg új információt kapunk a világból minden területen, ami befolyásolhatja a gazdaságot ezért laikusként nekem óriási segítség, hogy egy olyan ember áll mellettem, aki tényleg ért hozzá és meg van hozzá a megfelelő tudása.

Hogy látja a Partner Bank költségei mennyire versenyképesek a jelen piaci körülmények között?

Ezt sajnos nem tudom.

Mi volt az eddigi legnagyobb sikere a Partner Banknál?

Nekem az arany csomag okozott meglepetést, jó értelemben. Jobb profitot hozott, mint amit számoltam, mint amit vártam tőle.

Hogy dolgozik együtt a tanácsadójával?

Minden pillanatban elérhető számomra. Bármikor fordulhatok hozzá, ha kérdésem vagy problémám van. Akár megcsörgetem, akár egy üzenetet írok, ő pár percen belül visszahív és a rendelkezésemre áll. Én külföldön dolgozom. Igazából mindig amikor tudom, hogy hazamegyek, akkor írok neki üzenetet és akkor mindig egyeztetünk egy időpontot, amikor egy személyes találkozót is össze tudunk hozni. Akkor beszéljük át részletesen, hogy hogy állnak a részvények, kell-e esetleg változtatni valamit. Ha bármi kérdésem van, akkor mindig szívesen elmagyaráz mindent. Nem sietteti a dolgokat, hanem tényleg úgy érzem, hogy van ideje rám.

Mit tanácsolna azoknak akik még nem kerültek kapcsolatba a Partner Bankkal? Miért ajánlaná ismerőseinek, üzletfeleink a Partner Bankot?

A személyes kontakt miatt. Mert a befektetési tanácsadó tényleg emberileg is ott van, jelen van, nem siettet, hanem odafigyel. Érezni azt, hogy ha én valamit kérdezek, vagy én valamit szeretnék, vagy bármit el kellene magyarázni, akkor nemcsak megteszik azt amit kell, hanem emberileg is tényleg ott vannak és figyelnek a másikra. Mindent úgy magyaráznak el, hogy azt én is könnyen megértsem.  Eddig bárhol voltam, mindenhol csak ez a robotos tevékenység volt. De a Partner Banknál úgy érzem, hogy tényleg próbálják velem megértetni a folyamatokat, hogy én is átlássam, hogy mi történik a pénzemmel.

Szólj hozzá