A Coca-Cola felvásárolta a Body Armor sportital-gyártót, ami a legnagyobb márkafelvásárlásnak minősült idén.

A vállalat tulajdonában van a Powerade, amely közvetlenül a Gatorade-del kíván versenyezni. A Coca-Cola 2018-ban 15 százalékos részesedést szerzett a Body Armorban, előre meghatározott árengedmény alapján a teljes tulajdonjoghoz vezető úttal.

A Coca-Cola 5,6 milliárd dollárt fizet készpénzben a vállalat fennmaradó 85 százalékáért. A cég a BodyArmor felvásárlását készpénzből finanszírozza és összhangban van az M&A és a tőkeallokációs keretrendszerrel, amely a növekedés felgyorsítására, a képességek bővítésére és a hatékonyság növelésére összpontosít.

A vállalat részvényárfolyama 0,4%-ot korrigált ezen a héten. Az italgyártó Coca-Cola India a 2020-21-es évről 16%-os bevételcsökkenésről számolt be, míg a nettó nyereség 28%-kal, 443 millió rúpiára esett vissza a Covid-19 világjárvány kitörése által súlyosan érintett évben. Globálisan a Coca-Cola a szeptemberi negyedévben 6%-os növekedésről számolt be az egységnyi dobozos mennyiségben, ami meghaladta a 2019. évi eladásokat, amit a fejlődő és feltörekvő piacoknak, például Indiának, Kínának, Oroszországnak és Brazíliának tulajdonított.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá