A Starbucks megállapodást kötött az Evolution Fresh prémium márkájának eladásáról a Bolthouse Farms-nak, aki az észak-amerikai kiskereskedők legnagyobb sárgarépa beszállítójának számít.

A márka körülbelül 30 millió dollárért vásárolta meg az Evolution Fresh-t még évekkel ezelőtt, és saját hálózatot hozott létre a termékek értékesítésére. Az üzletág sajnos 2017-ben bezárta kapuit.

A Starbucks részvényárfolyama ezen a héten 4,52%-ot emelkedett. A Starbucks vállalat virágzása nagyban köszönhető a márka hihetetlenül sikeres hűségprogramjának. Az üzletág a legutóbbi negyedévet közel 26,7 millió aktív jutalomtaggal zárta az Egyesült Államokban, ami 17%-kal több, mint egy évvel ezelőtt.

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá