Az Unilever 2021 közepe óta gyorsabban emelte az árakat, mint legnagyobb riválisa, a Procter&Gamble és a Nestle. Október 27-én a cég erőteljes növekedési eredményeket közölt 2022 harmadik negyedévére vonatkozóan, amely 10,6%-os értékesítési növekedést és 17,8%-os forgalomnövekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. A szervezet törekszik arra, hogy egy egyszerűbb és környezettudatosabb működési modellen keresztül folytassa tevékenységeit a jövőben. 

A Procter&Gamble részvényárfolyama 1,79%-ot, míg a vizsgált Unilever 3,36%-ot emelkedett. Az Unilever képes emelni az árakat anélkül, hogy a mennyiségek jelentősen visszaesnének.

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

 

Szólj hozzá