Az Unilever nem kap bírságot az olasz hatóságtól

Az Unilever győzelmet aratott az Európai Unió legfelsőbb bíróságán egy 60 millió eurós bírság felett, amelyet az olasz versenyhatóság szabott ki rá. Az ügy az olasz hatóság 2017-es megállapítására vonatkozott, miszerint az Unilever visszaélt erőfölényével a bárokban, tengerparti üdülőhelyeken és kempingekben lévő fagylaltpiacon az „Algida” márkanéven keresztül. Az Unilever gazdasági tanulmányokat készített annak bizonyítására, hogy a gyakorlat nem zárta ki a versenytársakat, mellyel végül megnyerte a pert. 

Az Unilever Plc. részvényárfolyama a héten 0,96%-ot esett vissza. Az Unilever egy dologgal rendelkezik jelenleg: a márka erejével. Az olyan erős márkák, mint a Dove, a Domestos és a Hellmann’s lehetővé tették, hogy emelje árait és ellensúlyozza az inflációt. A harmadik negyedévben például a csoport éves szinten 12,5%-kal emelte árait.

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

 

Szólj hozzá