Az Unilever 2010-ben tűzte ki első fenntarthatósági célját, ami azóta radikálisan megváltoztatták a vállalat image-t.

A nemzetközi vállalat tavaly novemberben közzétette legújabb céljait, melyek között szerepel az élelmiszer-hulladék radikális csökkentése 2025-re. A célok között szerepel, hogy az elkövetkező öt-hét évben 1 milliárd euró értékben bővítik a növényi alapú értékesítéseket, csökkentve ezáltal a káros anyagok kibocsátását. Szakértők szerint az Unilever a fenntartható fejlődés mellett a vásárlók érdekeit is képes kielégíteni.

Az Unilever-nél az előrejelzések szerint az Egyesült Államok, India és Kína 2030-ra a csoport forgalmának 35%-át adja, de az Unilever továbbra is arra törekszik, hogy az amúgy is erős bázisára építsen az Egyesült Királyságban.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá