Az Essilor megismertette az első virtuális bemutatótermét, ahol megtekinthető a cég technológiája, termékei és szolgáltatásai.
A projekt célja, hogy bemutassa a szakemberek által kidolgozott innovációkat. Nem ez az első alkalom, hogy a cég az online térben terjeszkedik.
Az EssilorLuxottica részvényárfolyama ezen a héten 0,61%-ot korrigált. Az EssilorLuxottica világszerte vezető szerepet játszik a szemlencsék, keretek és napszemüvegek tervezésében, gyártásában és forgalmazásában. A 2018. évi küldetése az, hogy segítse az embereket a világ minden táján, hogy többet lássanak, többet lehessenek napfényben és teljes életet élhessenek. Ráadásul az Essilor most dobta piacra legújabb termékét, a Ray-Ban Authentic legújabb szemüvegtípusa tökéletesen illeszkedik a Ray-Ban legendás stílusához és az Essilor szaktudásához, termékeihez.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →