Az iPhone értékesítések javulása, különösen Kínában, megduplázta a profitot az Apple-nél.

A Facebook viszont korántsem örül az új Apple termékek rohamos terjedésének, mivel a tech cég intézkedéseket tett az alkalmazásokban megjelenő hirdetésekkel kapcsolatban. A két vállalat közt azóta többször is nézeteltérés alakult ki.

Az Apple részvényárfolyama ezen a héten 2,13%-ot korrigált. Az Apple értékesítése Kínában csaknem megduplázódott, ami az idei év első három hónapjában 89,6 milliárd dollár bevételt eredményezett, ami több mint 50%-kal haladja meg az egy évvel korábbit. A nyereség 23,6 milliárd dollár volt, szemben az előző év azonos időszakának 11,3 milliárd dollárjával.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá