Telemedia részvénykosár

Az Amazon-nál túl agresszív Jeff Bezos stratégiája

By 2019.09.03. július 2nd, 2020 No Comments
Az Amazon hihetetlen ütemben kezdett el uralkodni az e-kereskedelem világában, egyre közelebb került az ország online eladásának 50%-os piaci részesedéséhez képest.

Viszont taktikája egyre inkább támadásoknak van kitéve, mert a szakértők szerint a vállalat potenciálisan tisztességtelen a szállítókkal szemben és etikátlan módszereket alkalmaznak a fogyasztói társadalom kihasználásában. A legfrissebb hírt a Washington Post publikálta, amely tesztkereséseket végzett az Amazon oldalán, és megállapította, hogy a cég nagyon gyakran alternatívájaként csak saját márkás termékeit kínálta. Minden egyes alkalommal, amikor az online vásárlók egy megvásárolt terméket akarnak betenni az online kosarukba, csak az Amazon saját terméke jelenik meg. A legtöbb esetben a megvásárolni kívánt terméktől olcsóbb saját terméket ajánl fel a program, melynek következtében az oldalon kereskedő árusok igen nagy hátrányban vannak az óriásvállalattal szemben. A cég szóvivője szerint a cég egyenrangúan kezel minden terméket és csak szimpla véletlen, hogy saját termékeik kerülnek fel az ajánlott termékek között.

Az Amazon vállalat részvényei 2,40%-kal emelkedtek ezen a héten.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

Szólj hozzá