Továbbra is folytatódik az Amazon és a Reliance Industries Ltd küzdelme az indiai növekvő online kiskereskedelmi piac felett.

A két vállalat továbbra is szinte tükrözi egymást a stratégiákban, hogy a fogyasztók számára legelőnyösebb kiskereskedelmi projekteket tudják megalkotni. India területén az online piac (beleértve a streaming szolgáltatások) az elkövetkezendő években akár a duplájára is nőhet az elemzők meglátása szerint. Az elmúlt években az Amazon, úgy, mint a RIL, több vállalatba fektetett be. Olyan szegmenseket célzott meg, mint a fintech piac, online platformok, a pénzügyi szolgáltatások piaca (BankBazaar), könyvkereskedők és sok más egyéb kiadó. A legfrissebb adatok szerint az idei évben az Amazon már az indiai gyógyszerpiacba is beléphet.

Az Amazon részvényárfolyama 2,66%-ot emelkedett ezen a héten. A válság felgyorsította az internetes rendeléseket. Ez egy olyan piac, amelyet az Amazon ural, a válság felgyorsította az online vásárlás tendenciáját és így az Amazon a világ e-kereskedelem vezetőjeként elfoglalt státusza szerint továbbra előnyökhöz juthat a jövőben is.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá