A 21,8 millió tagot számláló Starbucks Rewards program 15%-kal növekedett az elmúlt negyedévben.

A negyedéves összbevétel csak 5%-kal esett vissza a tavalyitól. Jelenleg közel 33.000 Starbucks kávézó van világszerte. A 2021-es költségvetési évben nyitni tervezett 1100 új kávézó megnyitását tervezi a cég. A Starbucks új üzletformátumot tesztel az országban, Starbucks Now néven. A Starbucks több mint 4800 üzletet működtet Kínában, ezzel az ország második legnagyobb kávézási lánca a Luckin Coffee után. A Starbucks bevételei és a kiigazított nyereségek 11%-kal, illetve 59%-kal csökkentek a 2020-as pénzügyi évhez képest.  A Starbucks részvényárfolyama ezen a héten 1,11%-ot korrigált. Kína a Starbucks második legnagyobb piaca az Egyesült Államok után. A Starbucks jövője az év második felétől potenciálisan jó lehetőség a befektetőknek a JP. Morgan szerint.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá