A Reckitt vállalat arra készül, hogy eladja kínai csecsemőtápszer- és gyermektápszer-üzletágát, ami a mérleget erősíti.

A fogyasztási cikkek óriáscége, a Reckitt Benckiser Group PLC. a héten közölte, hogy „Reckitt” néven új névre változik, hogy „egyértelműbbé, egyszerűbbé és emlékezetesebbé” tegye a nevét. India, valamint az Egyesült Államok és Kína 2020-ban a legnagyobb mértékben hozzájárult a vállalat növekedéséhez. Februárban a vállalat közölte, hogy a világjárvány idején jelentős előrelépést ért el termékeinek elterjedése terén, és a Harpicot már több mint 100 millió indiai háztartásban használják.

A vállalat olyan háztartási termékeket gyárt, mint a Dettol és a Cillit Bang, amelyek eladásai a világjárvány idején ugrásszerűen megnőttek, mivel az emberek fokozták tisztálkodási rutinjukat. A Reckitt részvényei tavaly ennek köszönhetően fellendültek, de a legutóbbi, júliusi eredmények után visszaestek, mivel a vállalat figyelmeztetett a nyersanyagköltségek emelkedésére.

A Reckitt Benckiser részvényárfolyama ezen a héten 2,13%-ot korrigált. A Morningstar elemzői szerint a júliusi az eladás túlreagálás volt, és vonzó belépési lehetőséget teremtett az új befektetők számára. Szerintük a Reckitt erős üzletág, széles gazdasági árkosárral és a legtöbb vállalatnál jobb helyzetben van ahhoz, hogy ezeket a költségeket áthárítsa a fogyasztókra. A Reckitt részvények valós értékét 65 fontra becsülik, de jelenleg 56 fonton kereskednek velük. A vállalat évek óta emeli osztalékát, és ezt a rekordot még a 2020-as válság idején is fenntartotta. A Reckitt hamarosan kifizeti a részvényenkénti 73 pennys időközi osztalékát, és ez jelenleg több mint 3%-os hozamot biztosít.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá