A Food for Good élelmiszerbiztonsági programja és a PepsiCo megfizethető táplálkozási kínálatának bővítése révén 2030-ra 50 millió embernek kíván segíteni a tápláló élelmiszerekhez való könnyű hozzáférésben a PepsiCo Positive útjának részeként.

Ez az új cél kiegészíti a PepsiCo. nemrég bejelentett támogatását a Zéró éhezés elleni magánszektorbeli kötelezettségvállalás mellett, amely 2030-ig 100 millió dollárt ígér pozitív mezőgazdasági és élelmezésbiztonsági kezdeményezésekre, beleértve a gazdák képzését és a mezőgazdasági termelés megerősítését a terméshozamok növelését célzó tervekkel, valamint a rugalmasabb élelmiszerellátás biztosítását.

A PepsiCo. részvényárfolyama ezen a héten 0,71%-ot emelkedett. A PepsiCo az egyik legjelentősebb élelmiszer- és italmárka, amelyet a világ több mint 200 országában értékesítenek. Az üzletág az elmúlt nyolc évben stabil, évi 4%-os növekedést ért el, és hosszú távon 4-6%-os bevétel növekedésre számít. A PepsiCo szintén szilárd osztalékfizető, nemrégiben 4,30 dollárra emelte éves osztalékát az előző évi 4,09 dollárról. A PepsiCo. úgy véli, hogy még mindig jelentős növekedési lehetőség van, mivel az 570 milliárd dolláros italgyártásban mindössze 9%-os, az 550 milliárd dolláros snack szektorban pedig 7%-os részesedést foglal el.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá