A Nike digitalizációra törekszik

A Nike globális sportruházati óriás több felsővezetői kinevezést is bejelentett, hogy segítse a „Consumer Direct Acceleration” projektjét, egy teljesen új digitális rendszert, amely a hosszú távú növekedést fog biztosítani a cég számára. 

A Nike „B” részvényárfolyama ezen a héten 2,85%-ot korrigált. A Nike közvetlen fogyasztói üzletága tovább szeretne bővülni és növelni a bruttó árrését. A Nike továbbra is a világ egyik legnagyobb ruházati eladója, és képes volt 46,7 milliárd dollár bevétel elérésére 2022-ben, és a divatipar egyik legértékesebb márkájával és vállalatával rendelkezik. A cég 1 millió munkavállalót foglalkoztat, és a digitális fejlődés ellenére sem tervez még mérvadó létszámleépítést.

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

 

Szólj hozzá