A szelfisszűrők az elmúlt években rendkívüli népszerűségnek örvendnek, amit szinte minden nagyobb számítástechnikai vállalat kihasznál.

A kozmetikai világban az elmúlt években némi gyors változás következett be, mivel a smink termékek különösen népszerűnek bizonyultak a fogyasztók és az influencerek által támogatott márkák érvényesüléséhez, míg a kevesebb közösségi jelenléttel rendelkező márkák a háttérbe szorultak. Rengeteg régi márka látta bevételeik csökkenését. A L’oréal ennek érdekében saját termékeire alkotott filtereket a különböző social média platformokon (messenger, instagram, snapchat), melyek segítségével virtuálisan is ki lehet próbálni a cég termékeit.

A L’oreal vállalat részvénye ezen a héten 6,65%-ot emelkedett. A L’oreal vállalat ezen a héten bejelentette, hogy átcsoportosítja terjeszkedését az észak-ázsiai zónába is, így Kína, Hongkong, Tajvan, Japán és Dél-Korea területén szeretne online és offline áruházakat nyitni. Ezenkívül Dél-Ázsiában, Észak-Afrikában és a Közel-Keleten is szeretne nyitni a vásárlók felé. A L’oreal értékesítése 8,27 milliárd dollár lett a júliustól szeptemberig tartó időszakban, 1,6%-kal nőtt az egy évvel korábbihoz.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá