A Facebook folytatja a személyre szabott reklámok nyilvános védelmét egy új hirdetési kampánnyal, amelynek címe: „A jó ötleteket meg kell találni”.

A vállalat elmondása szerint a kampány célja, hogy segítse az embereket az új dolgok felfedezésében, és ezzel támogatják a közösségük vállalkozásait. A Facebook hirdetése még a jövő héten megjelenik, minden platformon. Szakértők viszont kiemelték, hogy a Facebook ezzel inkább az Apple ellen szeretné felvenni a versenyt, mivel a két cég közti nézeteltérések egyre inkább erősödnek.

A Facebook üzleti tevékenysége erősnek tűnik. Bevétele 22%-kal, 86 milliárd dollárra nőtt a 2020. évi költségvetésben, miközben nettó jövedelme 58%-kal 29,1 milliárd dollárra ugrott.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá