e-mobilitás

Vajon Kína Amazon-ja az Alibaba?

By 2019.09.30. július 2nd, 2020 No Comments
Az online marketing terén nem sokban különbözik az Alibaba az Amazon-tól.

A vállalat bár alig keresi meg az Amazon éves bevételének 7%-át a felhő alapú rendszerek értékesítésében, a hirdetésekből áradó bevételek szinte mindkét vállalatnál azonosak. A legtöbb szakértő 2020-ra több, mint 79%-os növekedést vár az Alibaba-tól bevétel szempontjából, míg az Amazon-nak csak 50%-os emelkedést jósolnak. Az Alibaba jobb növekedését segíti az új üzleti stratégia, melyben a szegényebb réteg kiszolgálására fektetnének több hangsúlyt.

2024-re a vállalat szeretné elérni, hogy több, mint 1 milliárd felhasználója legyen és az éves bruttó árumennyiség mértéke elérje az 1,4 billió dollárt. Az éves felmérésből kiderült, hogy a cégnek több, mint 730 millió aktív felhasználója volt az elmúlt félévben világszerte. A cég hosszútávú céljaként tűzte ki a 2 milliárd felhasználói létszám elérését, illetve ezen felül 2036-ig több, mint 100 millió új munkahely megteremtését. A március végével zárult pénzügyi évben az Alibaba forgalma az előző évhez képest 51 százalékkal, 56,152 milliárd dollárra nőtt.

Az Alibaba vállalat részvénye jelenleg 175 dollár körül ingadozik, viszont az elmúlt egy hónap alatt 7,22%-ot tudott emelkedni.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →

Szólj hozzá