Az utazási korlátozások feloldásával az Estée Lauder Companies eladásai is nőttek. A 2022. március 31-én véget ért kilenc hónapban a vállalati eladások 15,3%-kal közel 14,2 milliárd dollárra emelkedtek.
A kínai zárlatok ellenére az ázsiai/csendes-óceáni térségben a kínai és koreai forgalomnövekedésnek köszönhetően nőttek az eladások. Európában, a Közel-Keleten és Afrikában, valamint az amerikai kontinensen kétszámjegyű növekedést értek el. Az eredményeket a Deciem negyedik negyedévi felvásárlása lendítette fel. Az amerikai kontinensen elért árbevétel-növekedés a régió egészében magasabb nettó árbevételt tükrözött, az amerikai kontinensen az értékesítés 25%-kal több mint 3,5 milliárd dollárra emelkedett, amihez hozzájárult az üzletek újranyitása, valamint a Deciem, a MAC és a Clinique iránti kereslet. Az EMEA térségben az értékesítés 18%-kal 6,2 milliárd dollárra emelkedett. A régiónak jót tett a kevesebb utazási korlátozás, valamint a Jo Malone London és a La Mer márkák sikere.
Az Estee Lauder részvényárfolyama ezen a héten 0,76%-ot emelkedett. Az Estee Lauder Company szerint több termékük újbóli bevezetése különösen sikeres volt Ázsiában és a csendes-óceáni térségben. A bőrápolási termékek eladásai minden földrajzi régióban nőttek, az Estée Lauder, a La Mer és a 2019 decemberében felvásárolt Dr. Jart+ vezetésével. E-havi növekedését a Jo Malone London márka erősödése, a Tom Ford Beauty Bitter Peach és Rose Prick Private Blend illatainak sikeres bevezetése, valamint a Le Labo célzottan kiterjesztett fogyasztói elérése eredményezte.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →