A Burger King és a Kraft Dinner a legújabb márkák, amelyek összekapcsolódtak egy olyan időben, amikor a gyorséttermi láncok és az élelmiszermárkák a Covid-19 előtti időszakában is stabilan működtek.
A két márka együttműködött Kanadában, így a Burger Kingben vásárolhattak ebből a rántott, egyharapás méretű ételkülönlegességből, mind natúr mind a sajttal töltött ízekben. Ezenkívül a sikeres tesztek sorozatának kezdeményezését követően az egyesült államokbeli piacokon a Burger King bevezeti a Restaurant Brands International Inc. által bejelentett növényi alapú reggeli szendvicsének, az Impossible Croissan’wich országos elindítását. 3,99 dollárt ér egy menü, amely csak korlátozott ideig fog működni. A bevezetés elősegítése érdekében az étterem akár 100.000 darab Impossible Croissan’s szendvicset kínál Burger King alkalmazások, illetve applikációin keresztül, minimum 1 dollár vásárlás esetén.
2019-ben a miami székhelyű gyorséttermi óriás országos szinten bevezette a növényi alapú Impossible Whopper szendvicset. A bevezetést követően a Burger King lett az első olyan gyorsétterem, amely a növényalapú húsokat kezdte el promotálni.
A vállalat 2017-ben kötvényt kényszerült kibocsátani 6%-os kamatra, a kötvény lejárata 2024.05.01. napja. A kibocsájtáskor 315 millió dollár értékben bocsájtott ki kötvényeket különböző költségek miatt a Burger King, jelen esetben a kötvények 99,95%-os árfolyamon tartózkodnak.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →