A Beiersdorf nettó profitja 25%-kal emelkedik adta közlésül a napokban Vincent Warnery a Beirsdorf vezérigazgatója. A vállalat közzétette a folyó pénzügyi év első félévére vonatkozó eredményeit.
A Nivea gyártója a 2022-es pénzügyi év első hat hónapjában a „kihívásokkal teli piaci környezet” ellenére folytatta erős növekedési pályáját. Az árbevétel 10,5 százalékkal nőtt az előző évhez képest, elérve a 4,5 milliárdot, míg az EBIT-ráta 15,9 százalékos volt. A vállalat fogyasztói üzletágának szegmense erőteljesen teljesített, 11,7 százalékkal nőttek az eladások, és minden márka organikus forgalomnövekedésről számolt be; kiemelendő a Nivea 11,2 százalékos, a Derma pedig lenyűgöző, 26,6 százalékos növekedéssel. A La Prairie eladásai szerény 1,8 százalékkal emelkedtek.
A 2022-es év eddig sikeres év volt a cégnek. Egy egyre nagyobb kihívást jelentő környezetben a Beiersdorf az év elejétől kezdve az erős növekedési lendületet a második negyedévben is tovább vitte, és csoportszinten kétszámjegyű forgalomnövekedést ért el. A jövedelmezőségüket is jelentősen javítani tudták. A 2022-es év második felében a Beiersdorfnál további ellenszélre számítanak a gazdasági és politikai feszültségek miatt viszont megerősítik az egész évre vonatkozó előrejelzésüket.
A Beiersdorf részvényárfolyama ezen a héten 1,25%-ot emelkedett. Jelentősen csökkenhet és csökkent a CO2 kibocsátás a gyártási helyszíneken és az egész értékláncban, valamint semlegesítik a fenntarthatóan továbbfejlesztett termékek gyártásánál fennmaradó CO2-kibocsátását. Sabine Schulz, a testtisztításért felelős formulafejlesztő szerint az új Nivea flakon legalább 96 százalékban újrahasznosított műanyagból készül, és 26 százalékkal könnyebb, mint korábban, ami lehetővé teszi a csomagolással kapcsolatos CO2-kibocsátás 32 százalékos csökkentését.