A második negyedévben jól szerepelt a cég, erős forgalmat tudott elérni. A fő húzóerőt a higiéniai és a fogyasztási termékek adták, továbbá a járvány kitörésekor a társadalom jelentős mennyiségben halmozta fel a termékeket, mely jelentősen kihatott a cég bevételére is.
A cég bővítette termékeinek listáját, ugyanis az Unilever és az Algenuity új partneri kapcsolatba lépett egymással, melynek keretében innovatív, algákkal készült élelmiszerekkel jelennek meg a piacon. 2050-re a világnak 70%-kal több élelmiszert kell előállítania, hogy táplálni tudja a 10 milliárd körüli lakosságot. A növényi alapú termékek egyre nagyobb részét foglalnak el a cég portfóliójában beleértve a fehérje mentes és vegán termékeket.
A cég 5.6%-os osztalék emelést jelentett be, amit szeptember 9 -én fizet ki az éves osztalék összege 1,84 dollár részvényenként.
Az Unilever vállalat kapitalizációs tőkéje meghaladta a 89,9 milliárd eurót és a cég részvénye egy jó lehetőség az osztalékfizetést kereső befektetőknek.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →