Az Unilever Nigeria Ltd. a napokban bejelentette, hogy extrém intézkedéseket fog tenni a műanyag termékek újrahasznosítására, hogy azokat újból fel tudják majd használni gyáraikban. A cég ügyvezető igazgatója, Carl Cruz elmondta, hogy az Unilever Nigeria és a Bridges Outcomes Partnerships csaknem 2 millió dollárt fordít arra, hogy segítse a szociális vállalkozásokat a műanyaghulladék begyűjtésében. A partnerség több száz új munkahelyet jelent, melyek fő missziója egy zöldebb jövő kialakítása lesz az ország területén.
Az Unilever részvényárfolyama ezen a héten 1,77%-ot emelkedett. Az Unilever márkás fogyasztási cikkek ikonikus kollekcióját értékesíti. A vállalat lassú növekedéssel küzd, de dolgozik a problémán. A bő 3,5%-os hozamával a befektetők jól megfizetik, hogy kivárják az üzleti fordulatot. A jó hír az, hogy az Unilever hihetetlenül hosszú története során, amely egészen az 1800-as évek közepéig nyúlik vissza, már átélt nehéz időket. És mivel olyan lenyűgöző márkák tartoznak hozzá, mint a Dove, a Ben & Jerry’s és a Hellmann’s, nagyon erős alapokkal rendelkezik, amelyekre egy szebb jövőt építhet. Egyszerűen fogalmazva, nincs különösebb okunk azt gondolni, hogy az Unilever nagyobbat visszaeshet.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →