Az Unilever a Co-op-pal együttműködve két újrahasználható csomagolási koncepciót tesztel egy üzletben.

Két utántöltő modell kerül kipróbálásra, az „útközbeni visszatöltés” és az „útközbeni újratöltés”. Az első alkalommal a vásárlók rozsdamentes acél tartályokban előre megtöltött Unilever-termékeket vásárolnak, amelyeket otthoni felhasználás után pénzkedvezményes kupon ellenében visszaküldhetnek az üzletbe. A második lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy megvásárolják az egyik rozsdamentes acél tartályt és az üzletben lévő önálló utántöltő gép segítségével újratölthetik. Az Unilever legismertebb márkái közül több is részt vesz a projektben, köztük a Persil, a Simple, a Radox és az Alberto Balsam.

A vállalat részvényárfolyama ezen a héten 1,21%-ot korrigált. Az Unilever hosszabbtávon a zöld természetért és környezetvédelem, illetve a fenntarthatóságért dolgozik. A nemzetközi szépségipari és fogyasztói nagyvállalatok közül a L’Oréal, a Natura&Co és az Unilever voltak azok, akik megkapták az első 2021-es Terra Carta pecsétet a nettó nulla széndioxid kibocsátásáért állapot 2050-ig történő elérése iránti elkötelezettségükért és lendületükért.

 

Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével.  Vegye fel velünk a kapcsolatot → 

Szólj hozzá