Az Unilever győzelmet aratott az Európai Unió legfelsőbb bíróságán egy 60 millió eurós bírság felett, amelyet az olasz versenyhatóság szabott ki rá. Az ügy az olasz hatóság 2017-es megállapítására vonatkozott, miszerint az Unilever visszaélt erőfölényével a bárokban, tengerparti üdülőhelyeken és kempingekben lévő fagylaltpiacon az „Algida” márkanéven keresztül. Az Unilever gazdasági tanulmányokat készített annak bizonyítására, hogy a gyakorlat nem zárta ki a versenytársakat, mellyel végül megnyerte a pert.
Az Unilever Plc. részvényárfolyama a héten 0,96%-ot esett vissza. Az Unilever egy dologgal rendelkezik jelenleg: a márka erejével. Az olyan erős márkák, mint a Dove, a Domestos és a Hellmann’s lehetővé tették, hogy emelje árait és ellensúlyozza az inflációt. A harmadik negyedévben például a csoport éves szinten 12,5%-kal emelte árait.
Értékpapír vásárlás és vagyonkezelés Ausztrián keresztül a Partner Bank közreműködésével. Vegye fel velünk a kapcsolatot →